
Więcej premii = więcej sprzedaży?
Jak naprawdę motywować handlowców?

Wielu menedżerów i właścicieli firm zakłada, że wyższa premia = wyższa sprzedaż. W rzeczywistości takie podejście często prowadzi do chaosu, frustracji i spadku efektywności. Premie przestają motywować, a zaczynają kosztować.
To szkolenie pokaże Ci, jak zaprojektować system motywacyjny, który realnie wpływa na wyniki sprzedaży i wspiera strategię firmy. Dowiesz się, jak zbudować przejrzysty, skalowalny i sprawiedliwy model wynagradzania, który rozwija kulturę odpowiedzialności i długofalowego zaangażowania zespołu.
Podczas szkolenia nauczysz się, jak:
projektować system premiowy oparty na celach strategicznych i mierzalnych KPI,
dopasować proporcje między stałym wynagrodzeniem a premią, by maksymalizować ROI z kosztów wynagrodzeń,
rozróżniać i skutecznie stosować premie regulaminowe, uznaniowe oraz systemy bonusowe,
wprowadzić mechanizmy accountability i performance pay, które wzmacniają poczucie wpływu i sprawczości,
łączyć motywację finansową i pozafinansową, by budować trwałe zaangażowanie i retencję pracowników.
Formuła: online (platforma Livestorm)
Dla kogo
Dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży, którzy chcą zwiększyć efektywność zespołu i przewidywalność wyników.
Właściciele MŚP, którzy potrzebują prostych, skalowalnych narzędzi motywacyjnych, które realnie wpływają na sprzedaż.
HR i działy personalne, które projektują systemy premiowe wspierające rozwój talentów i kulturę odpowiedzialności.
CFO i controlling, którzy chcą, by system wynagradzania przynosił wymierny efekt finansowy, a nie tylko zwiększał koszty.
Po szkoleniu:
stworzysz kompletny, mierzalny system premiowy dopasowany do Twojej organizacji,
zbudujesz zespół sprzedaży, który działa z wewnętrznej motywacji, nie z presji,
wdrożysz narzędzia i arkusze kalkulacyjne pozwalające monitorować skuteczność premii w czasie,
zwiększysz przewidywalność wyników sprzedaży i kontrolę kosztów,
zyskasz większe zaangażowanie i retencję kluczowych handlowców, bez przepłacania za nieskuteczne bonusy.
